Гурток гімнастики

Керівник гуртка гімнастики

Науменко Олена Віталіївна

Освіта вища.
Уральська державна академія фізичної культури

 

В дошкільному закладі  музична зала  одночасно являється і спортивною залою, укомплектована необхідним спортивним інвентарем та спортивними модулями.

Працюю за парціальною програмою «Театр фізичного розвитку та оздоровлення дітей дошкільного та молодшого шкільного віку» М. М. Єфименко – принципово нова методика фізичного виховання та розвитку, яка покликана перетворити казенні, одноманітні заняття з фізкультури в захоплюючі заняття – вистави, що дарують дітям радість і приносять користь їх фізичному, інтелектуальному розвитку, формуванню міжособистісних відносин.

Граючи – оздоровлювати, граючи – виховувати, граючи – розвивати, граючи – навчати, це основний принцип моєї роботи.

Основною метою фізичного виховання дітей є створення таких рухово – ігрових умов, при яких дитина під керівництвом дорослого зможе відповідно до еволюційної логіки  освоїти базову рухову програму (від лежаче – горизонтированих положень до прямостояння, ходіння, лазіння і т.д.), що забезпечить передумови для найбільш ефективного психофізичного дозрівання і закладе основи подальшого гармонійного розвитку особистості.

Основні завдання фізичного виховання дошкільників:

I. Оздоровчо-профілактичні завдання:

  • Розвиток і поліпшення адаптивних можливостей дитини зі зміною внутрішнього середовища організму і впливу факторів зовнішнього середовища.
  • Збільшення функціональних можливостей різних систем організму відповідно з віковими особливостями.
  • Розвиток і зміцнення опорно-рухового апарату відповідно до еволюційної логіки.
  • Профілактика порушень постави і положень кінцівок.
  • Корекція порушень фізіологічних кривизн хребта.
  • Корекція стопних порушень.
  • Корекція рухових порушень.

II. Розвиваючі завдання:

  • Розвиток м’язів шийно-комірцевої зони.
  • Розвиток м’язів плечового пояса та рук.
  • Розвиток реакцій рівноваги в положенні лежачи з упором на руки, на чотирьох, сидячи, на колінах та стоячи.
  • Розвиток м’язів тулуба та нижніх кінцівок.
  • Розвиток почуття схеми власного тіла і орієнтування в просторі.
  • Розвиток вестибулярних реакцій.
  • Розвиток глобальної координації між тулубом і всіма кінцівками.
  • Розвиток дворучної координації та дрібної моторики кистей та пальців рук.
  • Розвиток музично – ритмічних рухових проявів.

III. Виховні завдання:

  • Формування позитивних емоцій при виконанні рухів, подоланні різних перешкод.
  • Прищеплення природного прагнення до самостійної рухово-ігрової активності.

IV. Навчальні завдання:

  • Створювати оптимальні рухово-ігрові умови для ефективного формування у дітей статолокомоторних функцій.

Консультація для батьків

Профілактика плоскостопості
Рекомендації батькам по профілактиці сколіозу
Види спорту для дітей. Що вибрати?
Ігри з м’ячем