Гурток гімнастики
Керівник гуртка гімнастики
Науменко Олена Віталіївна
Освіта вища.
Уральська державна академія фізичної культури
В дошкільному закладі музична зала одночасно являється і спортивною залою, укомплектована необхідним спортивним інвентарем та спортивними модулями.
Працюю за парціальною програмою «Театр фізичного розвитку та оздоровлення дітей дошкільного та молодшого шкільного віку» М. М. Єфименко – принципово нова методика фізичного виховання та розвитку, яка покликана перетворити казенні, одноманітні заняття з фізкультури в захоплюючі заняття – вистави, що дарують дітям радість і приносять користь їх фізичному, інтелектуальному розвитку, формуванню міжособистісних відносин.
Граючи – оздоровлювати, граючи – виховувати, граючи – розвивати, граючи – навчати, це основний принцип моєї роботи.
Основною метою фізичного виховання дітей є створення таких рухово – ігрових умов, при яких дитина під керівництвом дорослого зможе відповідно до еволюційної логіки освоїти базову рухову програму (від лежаче – горизонтированих положень до прямостояння, ходіння, лазіння і т.д.), що забезпечить передумови для найбільш ефективного психофізичного дозрівання і закладе основи подальшого гармонійного розвитку особистості.
Основні завдання фізичного виховання дошкільників:
I. Оздоровчо-профілактичні завдання:
- Розвиток і поліпшення адаптивних можливостей дитини зі зміною внутрішнього середовища організму і впливу факторів зовнішнього середовища.
- Збільшення функціональних можливостей різних систем організму відповідно з віковими особливостями.
- Розвиток і зміцнення опорно-рухового апарату відповідно до еволюційної логіки.
- Профілактика порушень постави і положень кінцівок.
- Корекція порушень фізіологічних кривизн хребта.
- Корекція стопних порушень.
- Корекція рухових порушень.
II. Розвиваючі завдання:
- Розвиток м’язів шийно-комірцевої зони.
- Розвиток м’язів плечового пояса та рук.
- Розвиток реакцій рівноваги в положенні лежачи з упором на руки, на чотирьох, сидячи, на колінах та стоячи.
- Розвиток м’язів тулуба та нижніх кінцівок.
- Розвиток почуття схеми власного тіла і орієнтування в просторі.
- Розвиток вестибулярних реакцій.
- Розвиток глобальної координації між тулубом і всіма кінцівками.
- Розвиток дворучної координації та дрібної моторики кистей та пальців рук.
- Розвиток музично – ритмічних рухових проявів.
III. Виховні завдання:
- Формування позитивних емоцій при виконанні рухів, подоланні різних перешкод.
- Прищеплення природного прагнення до самостійної рухово-ігрової активності.
IV. Навчальні завдання:
- Створювати оптимальні рухово-ігрові умови для ефективного формування у дітей статолокомоторних функцій.
Консультація для батьків
Останні новини
- 25.01.19
- 25.01.19
- 25.01.19
- 20.11.18
- 30.10.18
- 30.10.18
- 23.10.18
- 23.10.18
- 19.10.18
- 14.10.18