Друга середня група “Квіточка”. П’ятий рік життя

Наш девіз:

cveta-1075
 

Серединка жовта
Пелюстки кольорові
Ми діти веселі,
Розумні, здорові!

Колектив та наша група

Вихователь: Коваленко Ольга Володимирівна

Помічник вихователя: Калюш Антоніна Володимирівна

Колектив дитячого саду будує роботу таким чином, щоб кожен з вас був максимально обізнаний про педагогічний процесі і його результати. Для початку познайомтеся, будь ласка, з результатами, до яких прийде ваша дитина до кінця навчального року

Мовленнєвий розвиток

Дитина навчиться: усним формам граматичного ладу мовлення, у нього значно збагатиться словниковий запас в активі, він буде варіювати темпом свого мовлення, силою голосу, всіма засобами виразності мовлення: логічним наголосом, мовним диханням і т.д. Ваш малюк буде поширено відповідати на запитання, вести діалог, опанує монологічною мовою (переказами казок, оповідань, особистих історій), навчиться в розумних межах фантазувати (складати казки за опорними словами, бути режисером нових кінцівок казок і т.д.)

Елементарні математичні уявлення

У дітей будуть сформовані уявлення про властивості предметів: колір, форма, розмір. Вони будуть вміти знаходити подібності та відмінності в навколишньому світі, об’єднувати предмети в групи за спільною ознакою , знати цифри від 1 до 5, вміти співвідносити цифру з кількістю предметів , знати кількісний і порядковий рахунок у межах 5, зможуть утворювати наступне число шляхом додавання одиниці, розуміти просторово-часові уявлення: на-над-під, ліворуч-праворуч-посередині, вгорі-внизу, за-перед і ін, встановлювати послідовність подій : раніше – пізніше, вчора – сьогодні – завтра, познайомляться з площинними геометричними фігурами: квадрат, прямокутник, трикутник, коло, об’ємними: куля, куб, циліндр і їх властивостями, навчаться порівнювати предмети по довжині, ширині, товщині, розвивати тактильну пам’ять, навчаться визначати напрями руху щодо себе, розрізняти і називати часові поняття «День-ніч», «Ранок-вечір», розуміти елементарні причинні зв’язки між явищами.

Фізичне виховання

Дитина навчиться рухатися правильно і красиво, вільно ходити і бігати, координуючи рухи рук і ніг, зберігати рівновагу. Дитина опанує різноманітними видами ходьби і
бігу, навчиться стрибати, енергійно відштовхуючись двома ногами і м’яко приземляючись, кидати і прокатувати предмети, ловити м’яч кистями рук, не притискаючи його до грудей.

Формування самостійності

Дитина опанує культурно-гігієнічними навичками: самостійно, правильно і акуратно їсти: не кришити хліб, пережовувати їжу із закритим ротом, не проливати, користуватися столовими приборами, серветками, дякувати після їжі, закочувати рукави, мити руки і обличчя, правильно користуватися милом, щоб не мочити одяг, насухо витирати обличчя і руки, вішати рушник на місце , одягатися, роздягатися, помічати і усувати неполадки в зовнішньому вигляді та одязі, самостійно грати і прибирати іграшки після гри.

Музичне виховання

Дитина навчиться співати без напруги разом з однолітками і дорослими в діапазоні , виконувати рухи під музику, відображати в рухах ритм і тему музичного твору, його зміна. Він буде правильно рухатися під музику в парах, колі, врозтіч, з предметами. Дитина навчиться відгукуватися на музику, він буде бажати її слухати, розрізняти за тембром інструменти (барабан – металофон), адекватно називати знайомі музичні вокальні
та інструментальні твори, а також проявляти пізнавальну активність, зокрема брати активну участь на музичних заняттях та святкових ранках.

Англійська мова

Дитина навчиться розуміти на слух англійські слова і фрази, розуміти мову викладача в нормальному темпі, в межах лексики вивчених тем, що супроводжується наочністю, розуміти й адекватно реагувати на прохання і питання викладача, відтворювати вивчені пісеньки і римування.

Малювання, ліплення, аплікація

Дитина навчиться співпрацювати з дорослими та іншими дітьми, виявляти цікавість до різних видів образотворчої діяльності, а також зображувати предмет або сюжет, користуючись ліпленням, малюнком або аплікацією . Дитина зможе зобразити дерево, птицю , тварину , космос, прості предмети круглої, квадратної, прямокутної форми. Він навчиться малювати в межах листа вертикальні, горизонтальні, криві, замкнуті лінії, ототожнюючи їх з предметами (сонце, дощик).

Етикет

Дитина познайомиться з секретами етикету: як вести себе в перукарні, в театрі, в магазині, на вулиці , в гостях, ввічливому поводженню «ти» або «ви», розмови по телефону, правилам поведінки за столом.

А головне

Ваша дитина стане повноправним членом дитячого колективу, захоче жити в цьому колективі, підкорятися ряду його правил, навчиться обирати собі друга, грати разом.

Примітка

  • Повне, успішне освоєння вищевказаного програмного матеріалу можливо при постійному відвідуванні дошкільного закладу і при систематичних зв’язках і взаємодії з вами, шановні батьки.
  • При складанні обсягу програмного змісту за основу була взята оновлена програма виховання і навчання дітей 2-7 років “Дитина”