Друга старша група “Веселка”. Шостий рік життя

Наш девіз:

14
 

Разом гуляємо, разом ми граємо, разом вчимося та відпочиваємо!
У групі під назвою «Веселка»,
Чудні малята живуть:
Ліплять, малюють, танцюють, співають,
Дружно й весело, славно.

 

Колектив та наша група

Вихователь: Савченко Наталя Олександрівна

Вихователь: Сірак Наталія Андріївна

Помічник вихователя: Федіна Інна Володимирівна

Колектив дитячого саду будує роботу таким чином, щоб кожен з вас був максимально обізнаний про педагогічний процесі і його результати. Для початку познайомтеся, будь ласка, з результатами, до яких прийде ваша дитина до кінця навчального року

Мовленнєвий розвиток

Дитина навчиться: називати іграшки, предмети, відзначати їх ознаки, вказувати на дії, які можна з ними зробити; за допомогою питань дорослого називати, що намальовано на картині; слухати і розуміти казки, завчить напам’ять невеликі вірші ; навчиться розрізняти значення слів, які відрізняються одним звуком (син-сон-сам, кит-кіт), навчиться правильно ставити наголоси (рука-руки, ложка-ложки). Дитина опанує вмінням варіювати силу голосу (тихо, голосно, пошепки), різним темпом мови і її інтонаційним багатством (питання, подив, смуток).

Елементи грамоти

Дитина познайомиться зі звуковою стороною мови, навчиться розрізняти поняття: звук, слово, речення, опанує фонематичним слухом, умінням виділяти перший і останній звук в словах. Ваша дитина зможе підбирати 2-3 слова з певним звуком, вловлювати спільне і відмінне в звуках і словах, зможе самостійно складати речення з двох-трьох слів.

Елементарні математичні уявлення

Дитина навчиться рахувати до 10, знаходити суміжні числа, буде використовувати кількісні і порядкові числівники (розрізняти ці поняття), зможе користуватися знаками + – = > <, утворювати рівність з нерівності, співвідносити кількість з числом, порівнювати предмети за величиною (довжина, ширина, висота). Дитина буде розрізняти і знаходити геометричні фігури (трикутник, коло, квадрат, прямокутник, овал), познайомиться з об’ємними фігурами (куля, куб, циліндр).
Дитина опанує елементами логіки: навчиться встановлювати взаємозв’язки між предметами і діями, живої і неживої природи: класифікувати об’єкти за певною ознакою, будувати ряд об’єктів по одному параметру, навчиться спостерігати і розмірковувати.

Фізичне виховання

Дитина навчиться виявляти цікавість до результатів рухової діяльності, зможе зберігати рівновагу, ходити і бігати легко, ритмічно, стрибати з місця, відштовхуючись двома ногами і виконуючи замах руками, лазити по гімнастичній стінці, метати в горизонтальну та вертикальну ціль, зберігати інтервали під час руху і при перешикуванні. Він буде проявляти інтерес до вправ з елементами спорту.

Англійська мова

Дитина навчиться розуміти окремі слова і фрази в межах вивчених тем, розуміти й адекватно реагувати на питання, які потребують відповіді «так/ні», сприймати розповідь педагога з опорою на наочність (до 2 фраз, 2-3 слова в кожній).
Монологічна, діалогічна мова – дитина навчиться реагувати реплікою на запитання чи прохання, звертатися з командою або проханням (в межах лексики вивчених тем), використовуючи зразок мови зможе підтримати діалог у межах 1-2 фраз, навчиться розповідати римування, співати англійські пісеньки на прохання викладача.

Малювання, ліплення, аплікація

Дитина навчиться емоційно відтворювати твори мистецтва, помічати виразність образу, створювати образи, предмети з характерними ознаками в лініях, кольорі, створювати візерунки за мотивами українського декоративного розпису, ліпити з цілого шматка пластиліну або декількох шматків, виконувати декоративне ліплення. Він навчиться впевнено співпрацювати з дорослими і дітьми, проявить інтерес до винахідництва, застосовуючи відомі техніки і прийоми, зможе зобразити деякі породи дерев, птахів, тварин, користуючись лінією, плямою, формою, кольором, застосовуючи різні матеріали. З геометричних фігур дитина зможе скласти зображення людини. Дитина буде знати матеріали: кисть, палітра, папір, олівець, тісто, пластилін, зможе диференціювати малюнок, ліплення, аплікацію, зможе змішувати дві фарби, отримуючи новий колір. В другій половині навчального року дитина опанує вмінням роботи з ножицями : розрізати смужку паперу на квадратики , розрізати квадрат по діагоналі, робити косі зрізи, вирізати з квадратів, прямокутників предмети, образи круглої і овальної форми, складати візерунки з елементів, геометричних форм на смужці, квадраті, прямокутнику, колі і певних площинних предметах. Він буде проявляти самостійність і творчість в роботі.

Музичне виховання

Дитина навчиться розрізняти звучання близьких за тембром музичних інструментів, співати без крику, природним голосом , своєчасно брати дихання між короткими пісенними фразами, розрізняти характер музики в танці або грі. Він опанує танцювальними рухами (прямий галоп, притупування і т.д.), з предметами, в парах, колі, врозтіч і зуміє передавати характерні особливості різних образів. Дитина елементарно навчиться грати на дитячих музичних інструментах (металофон, румба, барабан). Він буде впізнавати знайомі мелодії, виконувати самостійно пісні, танці, ігри, а також виконувати нескладні творчі завдання: комбінувати танцювальні композиції, використовувати свій музичний досвід в інших видах своєї діяльності.

Етикет

Дитина познайомиться з секретами етикету: як вести себе в перукарні, в театрі, в гостях, ввічливому поводженню «ти» або «ви», розмови по телефону, правилам поведінки за столом.

А головне

Ваша дитина обов’язково стане чиїмось другом, займе в дитячому співтоваристві своє місце, навчиться спілкуватися і слідувати правилам поведінки в суспільстві однолітків і дорослих.

Примітка

  • Повне, успішне освоєння вищевказаного програмного матеріалу можливо при постійному відвідуванні дошкільного закладу і при систематичних зв’язках і взаємодії з вами, шановні батьки.
  • При складанні обсягу програмного змісту за основу була взята оновлена програма виховання і навчання дітей 2-7 років “Дитина”