Сторінка музичних керівників

Мєзєнцева Наталія Володимирівна та Корольова Вікторія Віталіївна, музичні керівники

Головною метою дошкільної освіти на сучасному етапі розвитку суспільства є створення сприятливих умов для особистісного становлення і творчої самореалізації кожної дитини, формування її життєвої компетентності, розвитку її ціннісного ставлення до світу Природи, Культури, Людей, самої Себе. Щоб дитина виросла чуйною, милосердною, відвертою, могла здійснювати добрі вчинки і співпереживати, радіти від щирого серця, ми, дорослі, оточуємо її любов’ю та красою. Невичерпним джерелом такої краси віддавна є мистецтво – живопис, театр,музика. Завдання педагога – допомогти дитині пізнати спадщину рідної культури і зробити її своїм духовним надбанням.

Музичне виховання є органічною складовою всього навчально-виховного процесу в дитячому садку. Воно відіграє важливу роль у гармонійному розвитку дитини. Залучення дитини до музики важливо розпочинати в ранньому віці й вводити її у світ музичної культури поступово. Музична практика дитини виявляється через сприйняття музики, її виконання та музично-освітню діяльність. У процесі музичного виховання діти ознайомлюються з різними музичними творами, набувають певні знан-ня, виробляють уміння й навички слухання музики, співу, музично-ритмічних рухів. У дітей з’являється любов до музики, формуються музичні здібності, оцінювальне ставлення до музичних творів.

Музичний керівник проводить музичні заняття, свята, розваги за участю вихователя. Значну частину роботи з музичного виховання дітей вихователь здійснює тільки з допомогою музичного керівника та за умови його особистої участі. Тільки така співпраця буде плідною і дасть можливість цілеспрямовано розвивати музичні здібності дітей.

Самовираження особистості дитини яскраво проявляється при проведені свят,розваг, театральних дійств, які готуються та проводяться керівником музичним спільно з вихователями та адміністрацією ДНЗ. Для цього створені такі умови: технічні засоби навчання, музичні інструменти, є велика кількість театрального інвентарю, костюмів , ляльок для вистав, дидактичного та наочного матеріалу. Кожне свято перетворюється на феєричне шоу учасниками якого стають діти, їх батьки та працівники ДНЗ.

  • Осінній бал;
  • Новорічний карнавал;
  • Різдвяні вечорниці;
  • Спортивне свято “Здоровим будь!”;
  • Весняне мамино свято;
  • Великдень;
  • День Перемоги;
  • Участь дітей в конкурсі “Таланти твої, Україно”

Кульмінаційною крапкою музично-естетичного та театрально-танцювального виховання стає свято «Випуск до школи». Для дитини випускне свято означає не тільки прощання з друзями, вихователями, а перш розтавання зі статусом дошкільника та перехід у новий статус першокласника. Це свято ще й передача традицій дошкільного закладу від старших дітей молодшим дошкільнятам. Це показник єднання зусиль прагнень та надій батьків та колективу закладу у досягненні основної мети.

Кілька причин приділити увагу музичному розвитку дитини
Співайте на здоров’я!
Розвиток музично-ритмічних рухів у дітей дошкільного віку